Monday, February 7, 2011

setelah lama menghilang...

salam...aku muncul semula setelah agak lm menghilang...huhu...bukan p mana pun cuma aku jarang onl9 kan so jarang2 la ada benda yg aku nk isi kan...by the way not to late to wish besday to my bro...hepy belayed besday...pa2 pun kmi dengan jayanya dah celeb besday dia walaupun awal tp ok la kan happening gak...tang to my future sis in law..well im also want to tanx her for her kindness to edit n decorate my blog...i must admit she is the best choice for my bro..i hope they will remain forever...really luv them co mush...huhu...well to my hub?? i hope we also will do what is the best for our life n our future...we just need to wait n pray for it... ok that it for today...huhu walau pun dah byk ari x menulis tp x tau ar nk karang pa panjang2...huhu k chiawwwww

No comments:

Post a Comment