Monday, February 14, 2011

salam...hai...arini aku agak letih kat kolej coz dari pagi asyik wat keja ja...padahal bkn teruk mana pun tapi agak letih mgkn sbb tengah panas sm kot...ptg td ada klas ganti lak...erm...tp sbnrnya ada bnda len aku nk tls...aku rasa skang ni mcm musim gaduh ja bg kapel2 yg ada...coz aku pun kerap gak gaduh ngan my mamu skang ni...adk aku pun sm gak makin kerap lak depa gdh aku tgk...my future sis pun ada ngadu kat aku...tp aku x tau la nk tlg settlekan prob depa 2 camna...aku agak blur coz aku br dgr seblah pihak...aku x try ckp g bnda ni ngan adk aku...so aku x brani nk komen pa2 sbb aku tkt slp...aku syg depa 2x so aku hrp sgt depa ni akan kekal lm...aku pun hrp sgt masalah depa ni leh settle secepat mgkn tanpa aku msk cmpr...bkn sbb aku rasa bnda ni beban...no....tp sbb klu leh msg2 pny prob better settle sndr kan...klu aku msk cmpr tkt gak isu yg berbangkit 2 isu personal...i mean privacy maybe...mgkn seblah pihak selesa ada org leh msk cmpr tuk tlg settlekan tp tkt gak seblah pihak lg x leh trima...sbb x suma org sm pemikiran n cara berfikir kan...aku sbnqnya wisau ngan hbgn depa 2...aku hrp sgt she will be my sis in law someday...erm...well i guess the best solution sit n pray....beserah kat Allah ja la...aku pun sm just beserah kat Allah tuk hbgn aku gak...huhu...lastly i just hope the best 4 all of us...InsyaAllah....

1 comment:

  1. nice blog...follow my blong..http://alhafizie.blogspot.com

    ReplyDelete